Panaszok

Kétségek vagy kérdések esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségeken: 

info@zapomel.cz
+420 739 396 752

 

VISSZAKÜLDÉS

Nem elégedett az áruval?

Az árut a kiszállítástól számított 14 napon belül díjmentesen és indoklás nélkül visszaküldheti. A visszaküldéskor fizetendő postaköltséget Ön fedezi saját költségére. Az árunak nem szabad használtnak lennie. A nem megfelelő és nem használt karácsonyi ajándékok január 10-ig küldhetők vissza.

De legyünk egymással őszinték – az Ön által visszaküldött áru nem lehet használt, és az eredeti, nem sérült csomagolásban kell lennie. Abban az esetben, ha Ön az árut más állapotban küldi vissza, fenntartjuk a jogot, hogy ne fogadjuk el, vagy az elhasználódás figyelembevételével csökkentsük az árat, mivel az így visszaküldött termék nem értékesíthető.

 

Az áru visszaküldése 

Nyomtassa ki az adóbizonylatot, amelyet az áru kézbesítése után kapott e-mailben. Kérjük, csatolja ezt a Visszalépési nyilatkozat kitöltött űrlapot, mellékelje a számlaszámát a visszatérítéshez, és a nem használt áruval együtt, eredeti csomagolásban, nagyon gondosan becsomagolva küldje el a következő címre:

Cím:

Luxusnivlasy.cz
Sídlištní 556
33012 Horní Bříza
CZECH REPUBLIC
info(at)luxusnivlasy.cz
+420 775 470 333

Az árut úgy kell becsomagolni, hogy az rendben érkezzen meg hozzánk. A feladó felelős a küldeményért és annak szállítás közbeni állapotáért. 

Mikor és hogyan kapom vissza a pénzem?

A pénzét legkésőbb 10 munkanapon belül visszatérítjük attól a naptól számítva, amikor Ön megkapta az áru átvételéről és a kézbesített dokumentumokról szóló e-mailt. Hacsak másként meg nem állapodunk, a pénzt ugyanolyan módon térítjük vissza, ahogyan azt megkaptuk. 

 

Milyen árut nem lehet egyáltalán visszaküldeni?

A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, pl.

  • a fogyasztó kívánságaihoz vagy személyéhez igazított termékek, valamint gyorsan romlandó, elhasználódó vagy elavuló áru szállítása esetén,
  • olyan lezárt csomagolású áru szállítása esetén, amelyet a fogyasztó kivett a csomagolásból, és amely higiéniai okokból nem küldhető vissza (pl. póthaj, kozmetikumok stb.)

Az intim jellegű áru, mint például a haj, póthaj, álhaj stb. esetében az árut semmilyen módon nem lehet használt. A fogyasztónak joga van az árut kipróbálni, feltéve, hogy betartja az ilyen próba alapvető higiéniai követelményeit (azaz kerüli a hajjal és a testtel való érintkezést). Ha nem tartja be a meghatározott higiéniai feltételeket, akkor az áru már olyan árunak minősül, amely a távollevők között kötött szerződések esetén a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelv értelmében jellegénél fogva nem küldhető vissza.

 Kell-e az árunak magyar nyelvű használati utasítást tartalmaznia? 

 Igen, az eladónak kérésre ezt biztosítania kell az Ön számára. Az ő feladata, ha az árut a vásárlás után össze kell szerelni, annak kezelése bonyolultabb, és használatára számos szabály vonatkozik. Kivéve természetesen azokat az eseteket, amikor a szóban forgó áru használatának szabályai nyilvánvalók vagy általánosan ismertek, és felesleges lenne azokat külön felsorolni.

A használati utasításnak magyar nyelven és írásos formában meg kell lennie, illetve érthetőnek kell lennie. A fogyasztóvédelmi törvény újonnan már lehetővé teszi a használati utasítás csak tartós adathordozón történő biztosítását. Ön kérheti az eladótól a nyomtatott változatot, és az eladó köteles ennek eleget tenni, kivéve, ha ez a szerződés megkötésének körülményei és módja, valamint az áru jellemzői miatt észszerűtlen lenne. A használati utasítást általában már tartalmazza a csomag, vagy megtalálja a webáruházban a termék adatai között, néha videós utasítással együtt. Vagy utólag mellékeljük az áruhoz.  

Hol van ez szabályozva: a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény 9. §-a, 11. §-a és 24. § (7) bekezdésének f) és j) pontja; a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény 2087. §-a, 2094. §-a (1) bekezdése és 2099. §-a (1) bekezdése

 

PANASZOK

Nagyon sajnáljuk, ha bármilyen gond van az áruval, például:

  • az áru hiányosan érkezett meg (a termék hiányzott a megrendelésből)
  • keveredés történt (más termék van a rendelésemben, mint amit rendeltem)
  • a csomag szállítás közben megsérült 
  • a termék nem működik

 

kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen bennünket e-mailben info@luxusnivlasy.cz, és küldjön legalább 4 fényképet, amely tartalmazza a szállítási címkét, a teljes csomagot kívülről, a teljes csomagot belülről és a csomagban lévő árut. Ha két napon belül nem igazoljuk vissza az e-mail beérkezését, akkor az nem érkezett meg! Egyúttal küldje el az árut és a kitöltött Panaszlevelet a következő címre:


Luxusnivlasy.cz
Sídlištní 556
33012 Horní Bříza
CZECH REPUBLIC
info(at)luxusnivlasy.cz
+420 775 470 333

A vásárlástól számított 24 hónapon belül (egyes árutípusok esetében 6 hónapon belül) jogosult reklamációt benyújtani – a panaszfeltételek pontos szövegét lásd a szerződési feltételekben.

A csomagból nem hiányozhat:

  • az adóbizonylat másolata 
  • a panasz oka.

Az árut úgy kell becsomagolni, hogy biztonságosan érkezzen meg hozzánk (sérült áru esetén a küldeménynek tartalmaznia kell az eredeti csomagolást és töltelékeket, és a szállítás során úgy kell biztosítani, hogy ne kerüljön sor szivárgásra vagy sérülésre). A feladó felelős a küldeményért és a szállítás közbeni állapotáért.

Javasoljuk a „Zásilkovna a címre” szolgáltatástól eltérő szolgáltatás igénybevételét, ha a futár nem ér el bennünket (pl. munkaidőn kívül), a csomagot a város másik végében lévő kézbesítési ponton adja le, és nekünk kell érte mennünk, így jelentősen meghosszabbodik a panasz kezelési ideje, amely a csomag átvételétől kezdődik.

 

A panaszokat igyekszünk a lehető leggyorsabban kezelni, általában két hét elegendő erre a számunkra, de a törvény szerint 30 napos határidő áll rendelkezésünkre (a panasszal érintett áru kézbesítésétől számítva).

A panaszok megoldásának szokásos módjai:

  • a meghibásodott termék javítása vagy cseréje (ha nem áll rendelkezésre hasonló vagy jobb típussal való helyettesítése)
  • a hiányzó termék elküldése
  • termékcsere 
  • kedvezmény vagy kupon a következő vásárlásra
  • a vételár visszatérítése (az új Ptk. szerint)

 
Javaslatot tehet arra, hogy hogyan szeretné, hogy megoldjuk a panaszt, és bizonyos esetekben figyelembe vehetjük az Ön kívánságait. 

Tipp! Szeretné elkerülni a panaszt? Biztosítsa a megrendelése kézbesítését a kosárban. Ha a küldemény biztosítva van, a panaszkezelési eljárás felgyorsul, és a küldeményt vagy a hiányzó árut azonnal újra elküldjük Önnek (ha raktáron van). Ön csak becsomagolja a visszaszállítandó küldeményt, és átadja a futárnak vagy az átvételi ponton.


Kétségek vagy kérdések esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségeken: 

info@zapomel.cz
+420 739 396 752